For å etablere direktevarsling fra deres brannvarslingsanlegg til 110-sentralen er det behov for følgende:

      MIBs kontraktsvilkår

 

Alarmen settes i drift når:

  • Signert avtale med MIB foreligger
  • Alarmoverføring fra benyttede innganger på alarmsender fra linjeleverandør er testet til 110-sentralen
  • Nøkkel er lagt inn i programmert nøkkelsafe (gjøres av brannvesenet)
  • Orienteringsplan er hengt opp

 

Prisliste

Prisene er eksklusive MVA. Løpende abonnement faktureres forskuddsvis pr. kvartal. 

Prisliste alarmtjenester

  

Ny kunde

Benyttes av dem som skal ha alarmtilknytning til 110-sentralen. Kontrakten fylles ut elektronisk (ID-porten er godkjent som signatur).

 

Telefonisk åpning av bom / port 

For kunder som har dette, må registreringsskjema sendes til Øst 110-sentral IKS / AMK.

 

Endring av fakturaadresse

Benyttes når eier beholder organisasjonsnummer, og kun fakturaadresse eller navn endres.

 

Eierskifte

Dersom det er eierskifte f.eks ved eiendomsoverdragelse, eller der eier av objektet/brannvarslingen bytter organisasjonsnummer må det signeres ny avtale.

 

Varslingspersoner

Dette bør være personer som kjenner byggmassen og alarmsystemet godt. Varslingspersoner blir kontaktet ved brann eller branntilløp, feil på anlegg, sikring av bygg o.l. Husk at dette ofte skjer utenom normal arbeidstid. 

Det er eiers ansvar å sørge for at disse opplysningene er korrekt til enhver tid.

 

Har du spørsmål, kan du ta kontakt med oss på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller 69 24 78 50. 

Sist oppdatert 4. april 2024, kl 12:04

Opprettet 8. mai 2018, kl 09:54



« Tilbake